Welkom op het Blog van The HairQueen!

Op deze Blog wil ik jullie op de hoogte houden van alle nieuwe trends, tips, weetjes, aanbiedingen en nog veel meer!
Voor meer informatie kun je ook een kijkje nemen op mijn website: www.theHairQueen.nl

The HairQueen is ook te volgen op Facebook en Twitter:
Like mij op Facebook: www.facebook.com/theHairQueen
Volg mij via Twitter: www.twitter.com/the_HairQueen

dinsdag 18 december 2012

Trendy en stijlvolle kerstkapsels!!

 
 
Hieronder vind je de aller mooiste en leukste kerstkapsels 2012! Heb je een kerst- feest, borrel, avond, dag, nieuwjaar en/of een nieuwjaarsborrel. Dit zijn allemaal gelegenheden waar je er op en top uit wilt zien. Je kunt natuurlijk een kerstboom maken van je eigen haar, zoals op de foto hierboven. Maar als je voor iets meer stijl wilt gaan, dan heb ik hieronder een aantal voorbeelden die je thuis zelf ook kunt maken.
 
 
1. Opgestoken met een zijwaartse twist.
Elegant, simpel en chique!
 
 
 
2. Opgestoken met een zijwaartse invlecht.

Trendy, simpel en jeugdig!
 
 
 
3. Volumineus opgestoken met rondom een vlecht. 
Mooi & romantisch 
 
 
4. Zijwaartse lage staart met een dubbele knoop.
Laatste trend! 2 minuten werk en je ziet er prachtig uit..

 
 
 
5. Opgestoken vlecht.
Makkelijk en stijlvol!
 
 
 
6. Invlecht met krullen.
Feestelijk en lief! 
 
 
7. Donut Knot met accesoires.
Trendy netjes!
 
 
 
8. Losse haren met slag en accesoires.
Net even wat anders!
 
 

9. Modern opgestoken.
Stijlvol & Chique!

 

10. De Twist!
romantisch rommelig opgestoken!

 

11. Laag opgestoken Twist. (de verstopte knot)
Elegant en trendy!

 
 
Hoe ga jij je haren met de feestdagen doen? Ik ben erg benieuwd welke je uitgekozen hebt!

www.theHairQueen.nl
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten