Welkom op het Blog van The HairQueen!

Op deze Blog wil ik jullie op de hoogte houden van alle nieuwe trends, tips, weetjes, aanbiedingen en nog veel meer!
Voor meer informatie kun je ook een kijkje nemen op mijn website: www.theHairQueen.nl

The HairQueen is ook te volgen op Facebook en Twitter:
Like mij op Facebook: www.facebook.com/theHairQueen
Volg mij via Twitter: www.twitter.com/the_HairQueen

woensdag 9 januari 2013

Hmmm.. S'mores!!

Wat ik vandaag geproefd heb, MOET ik even met jullie delen! :)

Een heerlijk biscuitje gevuld met geroosterde marshmellows en gesmolten chocolade! Yumm, om je vingers bij af te likken..


Probeer het ook!

Wat heb je nodig?
* Biscuit koekjes
* Chocolade
* Marshmellows
* BBQ/Grillplaat









- Maak de BBQ/Grillplaat warm en leg 2 zoete biscuitjes klaar.
- Breek de chocolade reep in grote stukken en leg de grote stukken brokken chocolade, op de zilverfolie op de BBQ/Grillplaat.
- Steek de marshmallows aan een stokje en rooster deze boven de BBQ/Grillplaat.
- Leg op een zoet biscuitje eerst een stukje bijna gesmolten chocolade, daarna de geroosterde marshmallow en als laatste weer een zoet biscuitje er boven op.


Als je er eenmaal eentje geproefd hebt, zul je zeker zeggen: I want Some MORE!! ;-)

Het is echt heeeerlijk..
Heel veel succes en geniet ervan!

Liefs, The HairQueen
www.theHairQueen.nl


Hieronder nog een aantal andere afbeeldingen als inspiratie:

 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten