Welkom op het Blog van The HairQueen!

Op deze Blog wil ik jullie op de hoogte houden van alle nieuwe trends, tips, weetjes, aanbiedingen en nog veel meer!
Voor meer informatie kun je ook een kijkje nemen op mijn website: www.theHairQueen.nl

The HairQueen is ook te volgen op Facebook en Twitter:
Like mij op Facebook: www.facebook.com/theHairQueen
Volg mij via Twitter: www.twitter.com/the_HairQueen

dinsdag 7 augustus 2012

Trend: Hair Chains, mooie sieraden voor in het haar!

Hair Chains zijn sieraden voor in het haar.

Er zijn vele soorten haaraccessoires, maar deze juweeltjes vind ik echt super!

Je kan het op verschillende manieren dragen zoals met: head pieces, chain ear pieces, kettinghaarbanden en kammetjes met kettingen eraan.

Zo tover je je haar van saai, naar een prachtig mooi prinsessenkapsel!

Deze sieraden hebben de finishing touch voor ieder haartype en zorgen voor een glamoureuze look op ieder feestje. Of je nou gaat stappen op een festival of naar een gala toe gaat, waar je ook bent het ziet er geweldig uit!

Bekijk hieronder de afbeeldingen van mijn inspiratiefoto's.



Ik vind het geweldig!! Wat vind jij ervan? Laat het mij weten..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten