Welkom op het Blog van The HairQueen!

Op deze Blog wil ik jullie op de hoogte houden van alle nieuwe trends, tips, weetjes, aanbiedingen en nog veel meer!
Voor meer informatie kun je ook een kijkje nemen op mijn website: www.theHairQueen.nl

The HairQueen is ook te volgen op Facebook en Twitter:
Like mij op Facebook: www.facebook.com/theHairQueen
Volg mij via Twitter: www.twitter.com/the_HairQueen

dinsdag 7 augustus 2012

Welkom op het Blog van The HairQueen!!

Hallo allemaal,

Wat leuk dat je even een kijkje komt nemen!

Op mijn Blog wil ik jullie op de hoogte houden van alle nieuwe trends, tips, weetjes, aanbiedingen en nog veel meer!

Als je het leuk vind, kun je mij ook op Facebook toevoegen door mijn pagina te Liken! www.facebook.com/theHairQueen

Op mijn Facebook komen de kleine dingetjes te staan en korte verhaaltjes van weetjes, tips, aanbiedingen etc. en via mijn Blog schrijf ik alles net een stukje uitgebreider.
Dus hou mijn Blog & Facebook allebei goed in de gaten.. :)

Voor verdere informatie kun je ook een kijkje nemen op mijn website: www.theHairQueen.nl

Veel kijk & lees plezier!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten