Welkom op het Blog van The HairQueen!

Op deze Blog wil ik jullie op de hoogte houden van alle nieuwe trends, tips, weetjes, aanbiedingen en nog veel meer!
Voor meer informatie kun je ook een kijkje nemen op mijn website: www.theHairQueen.nl

The HairQueen is ook te volgen op Facebook en Twitter:
Like mij op Facebook: www.facebook.com/theHairQueen
Volg mij via Twitter: www.twitter.com/the_HairQueen

dinsdag 21 augustus 2012

Zomer Must-have product voor ieder haartype!!!

De afgelopen dagen heb ik veel vragen gekregen over zonbescherming voor het haar.

Wanneer het aantal zonuren oploopt, is het slim om je haar te beschermen tegen de UV-straling. Helemaal als je haar gekleurd is, want zonlicht breekt kleurpigmenten erg snel af. Zon, Chloor- en zeewater zijn schadelijk voor het haar en drogen je haar uit. Het haar verliest glans en wordt stug. Wella Professionals Sun biedt optimale bescherming voor, tijdens en na blootstelling aan de zon. 
Een van de betere UV-beschermers speciaal voor je haar is de Sun Protection Spray van Wella Professionals. De formule voorkomt kleurvervaging, en biedt meteen bescherming tegen de uitdrogende werking van zee en chloor. Handig om ‘s zomers altijd en overal bij je te hebben!



Bescherm je haar dus goed tegen de zon!

Wil jij de Wella Professionals SUN ook gebruiken of uit proberen? De Wella Professionals SUN lijn is ook bij The HairQueen te koop!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten